söndag 10 maj 2015

Uppdraget

Uppdraget
- Robert Muchamore

Pistoler, drama, agenter, explosioner och mer finns i denna bok. Boken heter Uppdraget och är väldigt spännande, den handlar om en skola som fått nyinflyttade elever, men vad ingen vet är att dom är agenter från en spionskola, denna skola heter Cherub. Dom ska avslöja en av EU:s största kokainligor men för att göra det måste man börja litet. I skolan finns mycket kriminalitet och det är där dom börjar, det är där historien börjar.

Som helhet tycker jag det är en bra bok, jag hart läst nästan alla böcker av Robert Muchamore och tycker att han är strålande men skulle rekommendera hans böcker upp till 7:an. Jag har mycket spänning i mitt liv och när jag kan vila och läsa denna bok upplever jag spänning igen och det är därför jag gillar den. Det är den andra delen i en serie.

Denna bok får 4 av 5 stjärnor.

Av: Markus Andersson Norberg, år 6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar